04 december 2023

Medlemsavgift

Hej skidvänner!

Vintern kom tidigt i år och just nu är förhållandena på skidstadion fantastiska.
Alla spår är dragna och i ett mycket bra skick! Det är bara att ge sig ut och åka i det härliga vinterlandskapet.

Vi i klubben vill passa på att påminna er som inte betalt medlemsavgift för 2024 att göra det senast 10 januari 2024.

Medlemsavgiften är viktig för klubben då den bland annat bidrar till att vi kan skapa bra förutsättningar för skidåkning i Hudiksvall. Därför är det av stor betydelse att få in medlemsavgiften från både aktiva tävlingsåkare och ni som bara använder spåren för egen motion utan att delta i träningsverksamheten.

Klubben ser gärna att även ni som tidigare varit aktiva i HIF fortsätter att vara medlem i föreningen, allt stöd är viktigt för en ideellt arbetande idrottsförening.

Som medlem får du:
Deltaga i träningsgrupp utan extra kostnad
Försäkring under träning och tävling
Rabatt hos PerCykel
Fri tillgång till multibanan sommartid och konstsnöspåret vintertid

Medlemsavgifter HIF 2024:
Enskild medlem 300 kr/år.
Familj med barn upp till 18 år 500 kronor/år.

Medlemsavgiften betalas in på Hudiksvalls IF:s BG 5700–4426 senast 10 januari 2024
Ange ditt:
Namn